איך לפרסם את העסק שלי - כל מה שעובד ומה שחייב כדי להצליח!

אם אתם רוצים להצליח במאמצי השיווק הדיגיטלי שלכם ושואלים איך לפרסם את העסק שלי, חיוני ללמוד ולהבין את כל הערוצים והטקטיקות העומדות לרשותכם. אנחנו לא הולכים למרוח אתכם אם תוכן לעוס שכבר שמעתם או קראתם באינספור אתרים אחרים. אספנו את העצות הכי פרקטיות ויעילות, שיעזרו לכם להרים את העסק שלכם ולשווק אותו בצורה עוצמתית בדיגיטל.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

תחילה, מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי כולל את כל מאמצי השיווק באינטרנט המחברים בין מפרסמים, כלומר עסקים ונותני שירותים, לקהלים ולקוחות בכל מקום בו הם נמצאים באינטרנט.

בקצרה, הנה כמה מהחלקים הקריטיים שכולל השיווק הדיגיטלי:

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).עיקר הערוצים המאפשרים קידום אורגני מקצועי כוללים: אתרים, בלוגים, רשתות חברתיות ועוד.
  • שיווק תוכן. ערוצים הנהנים משיווק תוכן כוללים: פוסטים בבלוג, ספרים אלקטרוניים וניירות, אינפוגרפיקה, חוברות מקוונות.
  • שיווק בדוא"ל. זה כולל מיילים המכילים מעקב, קבלת פנים ללקוח חדש, מבצעים, טיפים לטיפוח לקוחות, ניוזלטרים להרשמה לבלוג וכו'.
  • שיווק ברשתות חברתיות.  זה כולל שיווק בפייסבוק, טיקטוק, לינקדאין, אינסטגרם ועוד.
  • תשלום לפי קליק (PPC).למשל, מודעות בתשלום בפייסבוק, הודעות ממומנות בגוגל וכו'.
  • שיווק שותפים. לדוגמה, קישורי שותפים בחשבונות מדיה חברתית ומודעות וידאו בתוכנית השותפים של YouTube.
  • פרסום נייטיב כמו טאבולה ואאוטבריין.
  • אוטומציה שיווקית.לדוגמה, האוטומציה של זרימות מסרים ודברים בעלי ערך לטיפוח לידים כחלק ממערך פולואפ, ניוזלטרים בדוא"ל, עדכון רשימת אנשי קשר, תזמון פוסטים במדיה חברתית, מעקב אחר קמפיינים ועוד.
  • יחסי ציבור באינטרנט. ערוצים הנהנים ממאמצי יחסי ציבור כוללים: פנייה לכתבים באמצעות מדיה חברתית, מעורבות באמצעות בלוגים או אתרים, ומעורבות באמצעות ביקורות מקוונות.
  • שיווק נכנס. זה כולל גישה של משפך מלא שנועד לסקרן ולמשוך לקוחות המשתמשים בתוכן מקוון באמצעות כל אחת או כולן מהשיטות שהוזכרו לעיל.
אתם בטח שואלים איך לפרסם את העסק שלי בהצלחה, והאם אפשר לעשות את זה לבד?

מדוע עסקים מאמצים שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי מועיל למשווק וללקוח בכמה אופנים. עם זאת, עסקים מאמצים אסטרטגיות וטקטיקות שיווק דיגיטליות בעיקר בגלל שהוא ניתן לכימות, מניע תוצאות, מאפשר התאמה לקהלים ומהיר יותר מכל צורת שיווק אחרת הזמינה לכל חברה, ללא קשר לגודלה.

עם זאת, ישנן מספר סיבות ספציפיות לכך שעסקים מאמצים שיווק דיגיטלי. ביניהן:

  • זה מספק הזדמנות שווה (תחרותיות) לכל עסק ללא קשר לגודל ולמשאבים הזמינים.
  • זה חסכוני יותר משיווק מסורתי
  • זה מאפשר המרה ממוקדת של קהלים ולקוחות פוטנציאליים ללידים, מנויים, תומכים ולקוחות.
  • זה משפר את הצמיחה בהכנסות על ידי הגעה לשווקים גדולים ונישה (גלובליים ומקומיים) בצורה יעילה יותר.
  • זה מאפשר אינטראקציה עם קהלים ממוקדים, בכל מקום בו הם נמצאים באינטרנט, כולל במכשירים ניידים.
  • זה עוזר לבנות את המוניטין של המותג.
  • זה מאפשר לעסקים לזכות באמון של הקהל שלהם.
  • זה משפיע על לקוחות פוטנציאליים לנקוט בפעולה חיובית באמצעות הנעה לפעולה (CTA).
  • זה מספק במהירות ניתוח קמפיינים, המאפשר לעסקים לצמוח.

איך לפרסם את העסק שלי בדיגיטל?

אתם בטח שואלים איך לפרסם את העסק שלי בהצלחה, והאם אפשר לעשות את זה לבד? אז עקבו אחר העצות הבאות, אספנו רק את מה שעובד. לוהט שם, אז התכוננו לחמם מנועים ולהעיף את העסק שלכם להצלחה.

בנו אסטרטגיית תוכן

אסטרטגיית תוכן צריכה למפות את כל מה שצריך לדעת על מטרות השיווק ליצירת תוכן איכותי, מסקרן וממיר. מענה על השאלות הבאות, יסייע לכם בכך:

  • למה אנחנו יוצרים את התוכן הזה?
  • לאיזה קהלים אנחנו רוצים לפנות?
  • איזה סוג של פעולות ותגובות אנחנו רוצים להשיג?
  • כיצד נקדם את התוכן לאחר פרסומו?
  • איך הקהל שלנו ימצא את התוכן שלנו?
  • אילו סוגי תוכן אנחנו מתכננים ליצור?
  • היכן ומתי נפרסם את התוכן שלנו?
  • מי אחראי על יצירת התוכן שלנו?
  • איך נשמור על סגנון המותג שלנו על פני פלטפורמות שונות?

למה אסור לכם לוותר על אסטרטגיית תוכן בשיווק העסק?

  • היא מסייעת להגדיר ולהגיע ליעדים.
  • היא מסייעת לעקוב אחר התקדמות מאמצי השיווק.
  • היא עוזרת לזהות הזדמנויות חדשות.
  • היא מקצצת בעלויות.
  • היא מייעלת את כל מאמצי השיווק.
  • היא עוזרת לייצר תוכן שממיר.

נהלו קמפיינים ברשתות החברתיות

המדיה החברתית היא פלטפורמת חברתית שיווקית יעילה שיכולה באמת לעזור למותג שלכם לבלוט, בין אם מדובר בקידום חנות אינטרנטית או כל עסק אחר (מקוון או לא).

הפופולריות של פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם וטיקטוק (הרשימה נמשכת ונמשכת) הולכת וגוברת בהתמדה. הם הפכו "לפורומים" טבעיים עבור אנשים לחלוק דעות, מידע ורעיונות. יותר ויותר, ערוצי מדיה חברתית עשויים להיות המקום העיקרי (או אפילו היחיד) בו אנשים מקיימים אינטראקציה עם מותגים.

במסגרת פרסום בפייסבוק ויתר הרשתות החברתיות הפופולריות יש למסרים שלכם פוטנציאל להגיע רחוק יותר מכל ערוץ לא מקוון. כתוצאה מכך, פלטפורמות אלו הפכו לבחירה מספר אחת עבור אנשי שיווק מנוסים. הם הכלים המושלמים ליצירת קשר עם בעלי עניין, להגביר את המודעות למותג, להוביל תנועה לאתר וליצור באזז סביב העסק שלכם.

למה אסור לכם לוותר על ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות?

  • זה מגביר את המודעות למותג שלכם.
  • זה משפר את פוטנציאל ההמרה.
  • זה מייצר חוויות עשירות יותר לקהל היעד שלכם, וזה בדיוק מה שהוא מחפש שם.
  • זה חסכוני בהשוואה לקמפיינים בפלטפורמות אחרות.
  • זה משפר את תובנת הלקוחות שלכם.
  • זה משפר את הדירוג האורגני שלכם במנוע החיפוש.

איך מקדמים את העסק ברשתות החברתיות?

מציאת הפלטפורמות שמתאימות לקידום העסק שלכם היא האתגר הראשון שעומד בפניכם. המפתח הוא הגדרת הקהלים שלכם, וברגע שתדעו היכן הקהלים שלכם נמצאים, תדעו גם היכן כדאי לכם להשקיע יותר, ואם בכלל.

טיפים לקידום עסקים ברשתות החברתיות

  1. תכננו את התוכן שלכם מראש. זה מחזיר אותנו לבניית אסטרטגיית התוכן, ומדגיש, שזה הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות לצורך קידום העסק שלכם בדיגיטל.
  2. תזמנו את הפוסטים שלכם כדי לפרסם אותם אוטומטית בזמן הנכון – המועד בשנה, היום בשבוע והשעה של היום.
  3. התחייבו לניהול האינטראקציות עם הקהלים שלכם. זה יסייע לכם בבניית קהילה תומכת ונאמנה למותג, וכל חבר קהילה שתגייסו יוכל לשמש כשגריר של המותג בעתיד.
  4. עקבו אחר טרנדים – סטורי ורילס הם בין הטרנדים הבולטים שיש היום בפלטפורמות החברתיות הכי פופולריות ברשת – אינסטגרם ופייסבוק. נצלו אותם לחשיפת מסרים, גיוס עוקבים, ניהול סקרים, משיכת לקוחות פוטנציאליים, קידום מכירות ועוד. זה לא אומר שאתם צריכים לקפוץ על כל מה שוירלי, והבחירה בטרנדים שנכונים לכם צריכה להתבסס על קהלי היעד שלכם – מה הם מחפשים ומה שמדבר אליהם.
  5. מכרו את המוצרים שלכם בסושיאל – הרשתות החברתיות מאפשרות לכם ליצור קמפיינים למכירה מוצרים וקידום אתרי איקומרס, נצלו זאת!
  6. נתחו את הקמפיינים לטובת ביצועים טובים יותר.

לסיכום,

אסור לכם לוותר על שיווק העסק שלכם בדיגיטל. בין אם אתם עושים את זה לבד או בעזרת חברה לקידום אתרים, כדי לעשות את זה נכון ולהשיג תוצאות עוצמתיות, עליכם להתמקד במסרים שאתם מעבירים ובקהל היעד. משמעות הדבר היא שעליכם לבנות אסטרטגיית תוכן ולפרסם היכן שהקהלים שלכם מבלים.

ואם אתם עדיין תוהים 'איך לפרסם את העסק שלי' או שאתם צריכים עזרה, אתם כבר יודעים שאנחנו כאן בשבילכם.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן