10 התובנות שלא תלמדו בקורס שיווק דיגיטלי ברשת, וישנו את תפיסת עולמכם בנוגע לתוכן שיווקי

במאמר 10 התובנות שלא תלמדו בשום קורס אינטרנטי על תוכן שיווקי

עם שינויים בקצב מסחרר ואינספור עדכונים בעולם השיווק והתוכן, תוכן שיווקי הוא כבר לא מלל שנועד למכור מוצר או שירות, ואפילו חשיפת המוצר או השירות אינם הנושא המרכזי. המגמות המשתנות מצביעות על כך שיש כמה פרמטרים, שחשובים אף יותר כשעוסקים בתוכן, שבסופו של דבר נועד לשווק את המותג, ואף על פי שקל למצוא המון מידע […]

בואו לגלות מי המנצחת בשיווק התוכן ברשת – Outbrain vs Taboola

outbrain vs taboola – מי לוקחת בדו- קרב בין ענקיות התוכן?

וודאי שמתם לב, שבתום קריאת כתבה באתר חדשותי גדול, מוצגות מודעות, שמציעות לכם לצרוך תוכן נוסף שעשוי לעניין אתכם. התוכן יכול להיות מאמר, סרטון או בלוג, שמטרתם להוביל אתכם אל אתרים נוספים, שפרסמו את התוכן הזה במטרה להשיג תנועה נוספת, חשיפה נרחבת וחיבור ומודעות למותג שלהם. שיטת הפרסום הזו שייכת למושג כללי, שקרוי Content marketing, […]

כיצד בוחרים חברות פרסום באינטרנט לקידום ולשיווק העסק בדיגיטל

כל חברה והחבילה שלה - המדריך לבחירת חברות פרסום באינטרנט לקידום העסק שלך

יש לכם עסק, אתם יודעים שצריך לשווק אותו, ואפילו הגדרתם תקציב שאיתו אתם מוכנים לצאת לדרך. אתם מכירים פחות או יותר את השיטות שקיימות בזירה הדיגיטלית, אבל עם כל כך הרבה מפרסמים, מקדמים ומשווקים, חברות שמתהדרות בקמפיינים מצליחים ומותגים מובילים, קצת התבלבלתם, וקשה לכם להחליט עם איזו חברת שיווק במדיה הדיגיטלית כדאי לרוץ קדימה. אז […]

מי הרשתות החברתיות שחייבות להיות בתמהיל שיווק במדיה דיגיטלית

למה אסטרטגיית שיווק במדיה דיגיטלית חייבת לכלול את הרשתות החברתיות

כל בעל עסק מבין, ששיווק במדיה דיגיטלית הוא לא בגדר מותרות, שמרבית הלקוחות הפוטנציאליים נמצאים ברשתות החברתיות, ושגם אלו שלא שם, מקבלים אינפורמציה, המלצות ועדכונים מחבריהם, שנמצאים בזירות החברתיות השוקקות ברחבי הרשת. ההבנה ששיווק בדיגיטל הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של עסקים מכל תחום וודאי חלחלה כבר לתודעתכם, וסביר להניח שגם אתם פירסמתם את […]

אאוטבריין VS טאבולה

אאוטבריין VS טאבולה שיווק דיגיטלי

אחד התחומים החמים ביותר בעולם התוכן כיום הוא כל הנושא של מנועי המלצות התוכן. זוהי טכנולוגיה או פיתוח ששינתה מהקצה לקצה את הדרך בה אנחנו צורכים תוכן ומה שמדהים הוא שהכל נשאר די מאחורי הקלעים. תשאלו את האדם הממוצע על מאמרים מומלצים או תוכן קנוי והוא לא ידע להגיד הרבה על זה. כשמדברים על שיווק […]

דילוג לתוכן