אקדמית האונליין של Digitwow לתוצאות
בוא ללמוד קורס שיווק דיגיטלי ממוקד, פרקטי וקצר, בליווי אישי פרטני ברמה הגבוהה ביותר ותתחיל להרוויח כסף בתוך חודש אחד בלבד מכל מקום בעולם!
למי? לבעלי עסקים, מנהלי שיווק ואנשים שחייבים לדעת איך עושים שיווק דיגיטלי רווחי!
שיטות הלימוד מניסיון אישי בתעשיית הדיגיטל
שיעורים בלייב 1X1
תוצאות מהשיעורים הראשונים
100% פרקטיקה
קורס שיווק דיגיטלי קצר, ממוקד, פרקטי בליווי אישי... והרמה?
הגבוהה ביותר בישראל ללא פשרות!
הקורס מועבר על ידי המאסטר בפרסום רועי בן ארי מנכ״ל החברה, בעל קילומטרז׳ גבוה בניהול מסעות פרסום ושיווק דיגיטלי בתקציבים מצטברים של מיליוני שקלים למותגים ועסקים בארץ ובחו"ל, מה שיאפשר לך לשפר את התוצאות בדיגיטל, לנהל מערכי פרסום באופן עצמאי או לעסוק בתחום ולנהל למותגים ועסקים את מערך הדיגיטל בהצלחה רבה. משתתפי הקורס ילמדו קורס לשיווק דיגיטלי מאוד מעשי המועבר בצורה מתודית, צעד אחר צעד, שהתכנים שלו מיושמים מידי יום בסוכנות לשיווק דיגיטלי מצליחה, לא ממכללה שבה לומדים במשך חודשים תיאוריות, כך שמדובר במקסימום ידע וניסיון במינימום זמן, והתוצאות? תראו אותם כבר מהשיעורים הראשונים!
זה הזמן שלך להיכנס לתחום המבוקש בתעשייה!
תמיד חלמת לנהל קמפיינים בדיגיטל שמייצרים כסף?
לקדם לעסק שלך מוצרים או שירותים ללא תלות בחברת פרסום?
ברוך הבא הביתה!
עכשיו זה אפשרי, וזה כל כך קצר וממוקד!
עכשיו זה אפשרי, וזה כל כך קצר וממוקד!
למי הקורס מתאים?
לבעלי עסקים
נמאס לך לשלם תקציבי ענק על פרסום שלא מביא תוצאות? רוצה לנהל את מערך הפרסום של העסק שלך לבד? בוא ללמוד קורס שיווק דיגיטלי שמותאם אישית לך. בקורס תלמד על אפיקי הפרסום שבהם קהל היעד שלך נמצא – הכי תכל׳ס.
למנהלי שיווק בארגונים
חברת הפרסום מדברת איתך סינית? דוחות נראים לך כמו תרגיל בסטטיסטיקה? ואולי התוצאות לא מספקות את הבוס שלך? הגיע הזמן ללמוד מקרוב איך מייצרים קמפיינים ממירים ברשתות חברתיות, בגוגל, בלינקדאין, באאוטבריין וטאבולה.
למתעניינים בתחום
תמיד חלמת לנהל קמפיינים מבריקים כמו שמופיעים לך בפיד ברשתות החברתיות? לפתוח עסק עצמאי ולהרוויח הרבה כסף משיווק בדיגיטל? קורס שיווק בדיגיטל הוא בדיוק בשבילך! אז תתכונן להיכנס לתחום מבוקש וסופר מתגמל!
איך אנחנו כל כך משוכנעים שהקורס שלנו הוא הדבר הטוב ביותר עבורכם?
פשוט תצפו כאן בסרטון:
בואו לפרוץ את גבולות המדיה, השאירו פרטים:
אז איזה מסלול מתאים לך?
Digitwow מכניסה אותך ברגל ימין לעולם הדיגיטל הנחשק, עם סט כלים ייחודיים וקורס שנבנה במיוחד לאנשים ששואפים גבוה, אבל רוצים את זה הכי תכל׳ס ועם כמה שפחות חפירות. השאר פרטים ונתאים עבורך את המסלול המדויק לך, בו תקבל את הידע הפרקטי המקיף ביותר בישראל, וכבר בעוד זמן קצר תוכל לנהל קמפיינים בדיגיטל ולייצר כסף.
קורס שיווק דיגיטלי: מסלול התחלתי
- בניית אסטרטגייה שיווקית ארוכת טווח לניהול עמודים עסקיים בפייסבוק ואינסטגרם.
- סוגי קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם, ההבדלים ביניהם ולאיזו מטרה כל קמפיין מתאים.
- נחשוף את הנוסחה להשגת תוצאות בקמפיינים ממומנים בתוך 24 שעות תוך הכוונה להחזר השקעה של פי 5 ומעלה!
- נבין מה עומד מאחורי אפיון של מודעת פרסום מנצחת ואיך אני גורם ללקוחות לרדוף אחריי ולבקש עוד ממה שיש לי להציע.
- הכרת Facebook Business Manager.
- פילוח ובניית קהלים וטרגוט מדוייק בקמפיינים השונים בפייסבוק ובאינסטגרם.
- בניית אסטרטגית פרסום מדוייקת: קהלי יעד, סוגי מודעות, עיצוב מודעות, מעבר על קמפיינים אמיתיים.
- הנוסחה המנצחת שאנו משתמשים בכתיבה שיווקית, קופירייטינג, לעורר רגש אצל הלקוח ולגרום לו לשלוח את היד לכיס.
- הטמעה ושימוש בפיקסלים לקמפיין רימרקטינג (פרסום רודף).
- שיטות עבודה למטרת הגדלת מכירות באתרי סחר איקומרס – E Commerce.
- סדנת כתיבה שיווקית למודעות פרסום שיגיעו לקהלי היעד המדוייקים אשר יביאו מקסימום המרות במינימום עלות.
- הכרות עם מערכת הפרסום הממומנת של גוגל אדס Google Ads ואיך נוכל להביא לידים ומכירות לאתר שלנו בתוך 48 שעות.
- הכרות עם הנוסחה: יותר קליקים = יותר לידים = יותר מכירות.
- מה מעניין את גוגל ואיך לתת לגוגל מה שהוא רוצה ולזכות לתנועה איכותית לאתר במחירי עלות נמוכים.
- אסטרטגיה לחלוקת תקציב נכונה לפי סוגי קמפיינים שונים למטרות שונות.
- הכרת Keyword Planner מתכנן מילות המפתח של גוגל לביצוע מחקר יסודי של מילות מפתח.
- מודלים לתמחור במערכת גוגל אדס.
- תכנון בניית קמפיין חכם ומדוייק שיוביל למכונת לידים משומנת.
- כתיבת מודעות ובניית אסטרטגיה לביצועי קמפיינים שיובילו למקסימום המרות, לידים ומכירות באתרי תדמית ואתרי סחר איקומרס.
- ננתח מתחרים ונסיק תובנות איך להיות טובים יותר ולזכות בתשומת לב יתרה מגוגל.
- ניתוח תוצאות קמפיינים והפקת דוחות.
- הטמעה ושימוש בקמפיין רימרקטינג (Remarketing).
- סדנת כתיבה שיווקית למודעות פרסום ממירות שיביאו לנו המון לידים איכותיים, בשלים לרכישה שרק מחכים לרכוש את השרות שלנו.
- מה זה SEO: מבוא לאלגוריתם של גוגל והכרות של מאחורי הקלעים "איך גוגל חושב ואיך הוא מדרג אתרים".
- אופטימיזציית On Page ו – Off Page.
- אופטימיזציית תוכן ברמת האתר והמבנה.
- ביצועים וסיגנל חווית משתמש.
- מחקר מילות מפתח ובחירת מילים ודפים לקידום בהתאמה.
- עבודה עם כלי גוגל השונים: גוגל אנליטיקס, גוגל קונסול ו- Google My Business.
- איך האתר שלנו צריך להיות בנוי ומוכן לקידום אורגני על מנת שגוגל יבחר בנו להיות ה"אוטוריטה" ולדרג את האתר שלנו בראש תוצאות החיפוש.
- למידה תוך בחינת Case Study של אתר מקודם אורגנית.
- דו”ח מהירות אתר.
- הכרות עם עולם בניית הקישורים החיצוניים, מרתק מאוד – ולמה כולם מפחדים לדבר על זה?
- דרכים ושיטות להשגת קישורים בארץ ובחו"ל.
- Google Tag Manager – גוגל תג מנג'ר – התקנה ועבודה עם הכלי, יצירת המרות וארועים.
מסלול התחלתי
מה לומדים?
- בניית אסטרטגייה שיווקית ארוכת טווח לניהול עמודים עסקיים בפייסבוק ואינסטגרם.
- סוגי קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם, ההבדלים ביניהם ולאיזו מטרה כל קמפיין מתאים.
- נחשוף את הנוסחה להשגת תוצאות בקמפיינים ממומנים בתוך 24 שעות תוך הכוונה להחזר השקעה של פי 5 ומעלה!
- נבין מה עומד מאחורי אפיון של מודעת פרסום מנצחת ואיך אני גורם ללקוחות לרדוף אחריי ולבקש עוד ממה שיש לי להציע.
- הכרת Facebook Business Manager.
- פילוח ובניית קהלים וטרגוט מדוייק בקמפיינים השונים בפייסבוק ובאינסטגרם.
- בניית אסטרטגית פרסום מדוייקת: קהלי יעד, סוגי מודעות, עיצוב מודעות, מעבר על קמפיינים אמיתיים.
- הנוסחה המנצחת שאנו משתמשים בכתיבה שיווקית, קופירייטינג, לעורר רגש אצל הלקוח ולגרום לו לשלוח את היד לכיס.
- הטמעה ושימוש בפיקסלים לקמפיין רימרקטינג (פרסום רודף).
- שיטות עבודה למטרת הגדלת מכירות באתרי סחר איקומרס – E Commerce.
- סדנת כתיבה שיווקית למודעות פרסום שיגיעו לקהלי היעד המדוייקים אשר יביאו מקסימום המרות במינימום עלות.
- הכרות עם מערכת הפרסום הממומנת של גוגל אדס Google Ads ואיך נוכל להביא לידים ומכירות לאתר שלנו בתוך 48 שעות.
- הכרות עם הנוסחה: יותר קליקים = יותר לידים = יותר מכירות.
- מה מעניין את גוגל ואיך לתת לגוגל מה שהוא רוצה ולזכות לתנועה איכותית לאתר במחירי עלות נמוכים.
- אסטרטגיה לחלוקת תקציב נכונה לפי סוגי קמפיינים שונים למטרות שונות.
- הכרת Keyword Planner מתכנן מילות המפתח של גוגל לביצוע מחקר יסודי של מילות מפתח.
- מודלים לתמחור במערכת גוגל אדס.
- תכנון בניית קמפיין חכם ומדוייק שיוביל למכונת לידים משומנת.
- כתיבת מודעות ובניית אסטרטגיה לביצועי קמפיינים שיובילו למקסימום המרות, לידים ומכירות באתרי תדמית ואתרי סחר איקומרס.
- ננתח מתחרים ונסיק תובנות איך להיות טובים יותר ולזכות בתשומת לב יתרה מגוגל.
- ניתוח תוצאות קמפיינים והפקת דוחות.
- הטמעה ושימוש בקמפיין רימרקטינג (Remarketing).
- סדנת כתיבה שיווקית למודעות פרסום ממירות שיביאו לנו המון לידים איכותיים, בשלים לרכישה שרק מחכים לרכוש את השרות שלנו.
- קורס קידום אתרים אונליין: מה זה SEO: מבוא לאלגוריתם של גוגל והכרות של מאחורי הקלעים "איך גוגל חושב ואיך הוא מדרג אתרים".
- אופטימיזציית On Page ו – Off Page.
- אופטימיזציית תוכן ברמת האתר והמבנה.
- ביצועים וסיגנל חווית משתמש UX\UI.
- מחקר מילות מפתח ובחירת מילים ודפים לקידום בהתאמה.
- עבודה עם כלי גוגל השונים: גוגל אנליטיקס (Google analytics), כלי מנהל האתרים (Google search console) וגוגל עסקים (Google My Business).
- איך האתר שלנו צריך להיות בנוי ומוכן לקידום אורגני על מנת שגוגל יבחר בנו להיות ה"אוטוריטה" ולדרג את האתר שלנו בראש תוצאות החיפוש.
- למידה תוך בחינת Case Study של אתר מקודם אורגנית.
- דו”ח מהירות אתר.
- הכרות עם עולם בניית הקישורים החיצוניים, מרתק מאוד – ולמה כולם מפחדים לדבר על זה?
- דרכים ושיטות להשגת קישורים בארץ ובחו"ל.
- Google Tag Manager – גוגל תג מנג'ר – התקנה ועבודה עם הכלי, יצירת המרות וארועים.
קורס שיווק דיגיטלי: מסלול מתקדם
- בניית אסטרטגייה שיווקית ארוכת טווח לניהול עמודים עסקיים בפייסבוק ואינסטגרם.
- סוגי קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם, ההבדלים ביניהם ולאיזו מטרה כל קמפיין מתאים.
- נחשוף את הנוסחה להשגת תוצאות בקמפיינים ממומנים בתוך 24 שעות תוך הכוונה להחזר השקעה של פי 5 ומעלה!
- נבין מה עומד מאחורי אפיון של מודעת פרסום מנצחת ואיך אני גורם ללקוחות לרדוף אחריי ולבקש עוד ממה שיש לי להציע.
- הכרת Facebook Business Manager.
- פילוח ובניית קהלים וטרגוט מדוייק בקמפיינים השונים בפייסבוק ובאינסטגרם.
- בניית אסטרטגית פרסום מדוייקת: קהלי יעד, סוגי מודעות, עיצוב מודעות, מעבר על קמפיינים אמיתיים.
- הנוסחה המנצחת שאנו משתמשים בכתיבה שיווקית, קופירייטינג, לעורר רגש אצל הלקוח ולגרום לו לשלוח את היד לכיס.
- הטמעה ושימוש בפיקסלים לקמפיין רימרקטינג (פרסום רודף).
- שיטות עבודה למטרת הגדלת מכירות באתרי סחר איקומרס – E Commerce.
- סדנת כתיבה שיווקית למודעות פרסום שיגיעו לקהלי היעד המדוייקים אשר יביאו מקסימום המרות במינימום עלות.
- קורס PPC אונליין מתקדם הכולל הכרות עם מערכת הפרסום הממומנת של גוגל אדס Google Ads ואיך נוכל להביא לידים ומכירות לאתר שלנו בתוך 48 שעות.
- הכרות עם הנוסחה: יותר קליקים = יותר לידים = יותר מכירות.
- מה מעניין את גוגל ואיך לתת לגוגל מה שהוא רוצה ולזכות לתנועה איכותית לאתר במחירי עלות נמוכים.
- אסטרטגיה לחלוקת תקציב נכונה לפי סוגי קמפיינים שונים למטרות שונות.
- הכרת Keyword Planner מתכנן מילות המפתח של גוגל לביצוע מחקר יסודי של מילות מפתח.
- מודלים לתמחור במערכת גוגל אדס.
- תכנון בניית קמפיין חכם ומדוייק שיוביל למכונת לידים משומנת.
- כתיבת מודעות ובניית אסטרטגיה לביצועי קמפיינים שיובילו למקסימום המרות, לידים ומכירות באתרי תדמית ואתרי סחר איקומרס.
- ננתח מתחרים ונסיק תובנות איך להיות טובים יותר ולזכות בתשומת לב יתרה מגוגל.
- ניתוח תוצאות קמפיינים והפקת דוחות.
- הטמעה ושימוש בקמפיין רימרקטינג (Remarketing).
- סדנת כתיבה שיווקית למודעות פרסום ממירות שיביאו לנו המון לידים איכותיים, בשלים לרכישה שרק מחכים לרכוש את השרות שלנו.
- מה זה SEO: מבוא לאלגוריתם של גוגל והכרות של מאחורי הקלעים "איך גוגל חושב ואיך הוא מדרג אתרים".
- אופטימיזציית On Page ו – Off Page.
- אופטימיזציית תוכן ברמת האתר והמבנה.
- ביצועים וסיגנל חווית משתמש UX\UI
- מחקר מילות מפתח ובחירת מילים ודפים לקידום בהתאמה.
- עבודה עם כלי גוגל השונים: גוגל אנליטיקס (Google analytics), כלי מנהל האתרים (Google search console) וגוגל עסקים (Google My Business).
- איך האתר שלנו צריך להיות בנוי ומוכן לקידום אורגני על מנת שגוגל יבחר בנו להיות ה"אוטוריטה" ולדרג את האתר שלנו בראש תוצאות החיפוש.
- למידה תוך בחינת Case Study של אתר מקודם אורגנית.
- דו”ח מהירות אתר.
- הכרות עם עולם בניית הקישורים החיצוניים, מרתק מאוד – ולמה כולם מפחדים לדבר על זה?
- דרכים ושיטות להשגת קישורים בארץ ובחו"ל.
- Google Tag Manager – גוגל תג מנג'ר – התקנה ועבודה עם הכלי, יצירת המרות וארועים.
- מחקר שוק וטרגוט בלינקדאין באמצעות כלים מתקדמים.
- הכנת בריף ובניית אסטרטגיית B2B בהתאם להשגת היעדים.
- יצירת קריאטייב ממיר בעולמות ה – B2B.
- סוגיה קמפיינים השונים בלינקדאין – מה מתאים ולמי.
- בניית קהלים חכמים מבוססים רשימות ודאטה.
- קמפיין גיוס מועמדים למשאבי אנוש.
- ניתוח תוצאות קמפיינים והפקת דוחות.
- הצ'קליסט למשווק הדיגיטלי לתקיפה 360° בכל הפלטפורמות לשיווק דיגיטלי.
מסלול מתקדם
מה לומדים?
- בניית אסטרטגייה שיווקית ארוכת טווח לניהול עמודים עסקיים בפייסבוק ואינסטגרם.
- סוגי קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם, ההבדלים ביניהם ולאיזו מטרה כל קמפיין מתאים.
- נחשוף את הנוסחה להשגת תוצאות בקמפיינים ממומנים בתוך 24 שעות תוך הכוונה להחזר השקעה של פי 5 ומעלה!
- נבין מה עומד מאחורי אפיון של מודעת פרסום מנצחת ואיך אני גורם ללקוחות לרדוף אחריי ולבקש עוד ממה שיש לי להציע.
- הכרת Facebook Business Manager.
- פילוח ובניית קהלים וטרגוט מדוייק בקמפיינים השונים בפייסבוק ובאינסטגרם.
- בניית אסטרטגית פרסום מדוייקת: קהלי יעד, סוגי מודעות, עיצוב מודעות, מעבר על קמפיינים אמיתיים.
- הנוסחה המנצחת שאנו משתמשים בכתיבה שיווקית, קופירייטינג, לעורר רגש אצל הלקוח ולגרום לו לשלוח את היד לכיס.
- הטמעה ושימוש בפיקסלים לקמפיין רימרקטינג (פרסום רודף).
- שיטות עבודה למטרת הגדלת מכירות באתרי סחר איקומרס – E Commerce.
- סדנת כתיבה שיווקית למודעות פרסום שיגיעו לקהלי היעד המדוייקים אשר יביאו מקסימום המרות במינימום עלות.
- קורס PPC אונליין מתקדם הכולל הכרות עם מערכת הפרסום הממומנת של גוגל אדס Google Ads ואיך נוכל להביא לידים ומכירות לאתר שלנו בתוך 48 שעות.
- הכרות עם הנוסחה: יותר קליקים = יותר לידים = יותר מכירות.
- מה מעניין את גוגל ואיך לתת לגוגל מה שהוא רוצה ולזכות לתנועה איכותית לאתר במחירי עלות נמוכים.
- אסטרטגיה לחלוקת תקציב נכונה לפי סוגי קמפיינים שונים למטרות שונות.
- הכרת Keyword Planner מתכנן מילות המפתח של גוגל לביצוע מחקר יסודי של מילות מפתח.
- מודלים לתמחור במערכת גוגל אדס.
- תכנון בניית קמפיין חכם ומדוייק שיוביל למכונת לידים משומנת.
- כתיבת מודעות ובניית אסטרטגיה לביצועי קמפיינים שיובילו למקסימום המרות, לידים ומכירות באתרי תדמית ואתרי סחר איקומרס.
- ננתח מתחרים ונסיק תובנות איך להיות טובים יותר ולזכות בתשומת לב יתרה מגוגל.
- ניתוח תוצאות קמפיינים והפקת דוחות.
- הטמעה ושימוש בקמפיין רימרקטינג (Remarketing).
- סדנת כתיבה שיווקית למודעות פרסום ממירות שיביאו לנו המון לידים איכותיים, בשלים לרכישה שרק מחכים לרכוש את השרות שלנו.
- מה זה SEO: מבוא לאלגוריתם של גוגל והכרות של מאחורי הקלעים "איך גוגל חושב ואיך הוא מדרג אתרים".
- אופטימיזציית On Page ו – Off Page.
- אופטימיזציית תוכן ברמת האתר והמבנה.
- ביצועים וסיגנל חווית משתמש UX\UI.
- מחקר מילות מפתח ובחירת מילים ודפים לקידום בהתאמה.
- עבודה עם כלי גוגל השונים: גוגל אנליטיקס (Google analytics), כלי מנהל האתרים (Google search console) וגוגל עסקים (Google My Business).
- איך האתר שלנו צריך להיות בנוי ומוכן לקידום אורגני על מנת שגוגל יבחר בנו להיות ה"אוטוריטה" ולדרג את האתר שלנו בראש תוצאות החיפוש.
- למידה תוך בחינת Case Study של אתר מקודם אורגנית.
- דו”ח מהירות אתר.
- הכרות עם עולם בניית הקישורים החיצוניים, מרתק מאוד – ולמה כולם מפחדים לדבר על זה?
- דרכים ושיטות להשגת קישורים בארץ ובחו"ל.
- Google Tag Manager – גוגל תג מנג'ר – התקנה ועבודה עם הכלי, יצירת המרות וארועים.
- מחקר שוק וטרגוט בלינקדאין באמצעות כלים מתקדמים.
- הכנת בריף ובניית אסטרטגיית B2B בהתאם להשגת היעדים.
- יצירת קריאטייב ממיר בעולמות ה – B2B.
- סוגיה קמפיינים השונים בלינקדאין – מה מתאים ולמי.
- בניית קהלים חכמים מבוססים רשימות ודאטה.
- קמפיין גיוס מועמדים למשאבי אנוש.
- ניתוח תוצאות קמפיינים והפקת דוחות.
- הצ'קליסט למשווק הדיגיטלי לתקיפה 360° בכל הפלטפורמות לשיווק דיגיטלי.
קורס שיווק דיגיטלי: מסלול מאסטר
- בניית אסטרטגייה שיווקית ארוכת טווח לניהול עמודים עסקיים בפייסבוק ואינסטגרם.
- סוגי קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם, ההבדלים ביניהם ולאיזו מטרה כל קמפיין מתאים.
- נחשוף את הנוסחה להשגת תוצאות בקמפיינים ממומנים בתוך 24 שעות תוך הכוונה להחזר השקעה של פי 5 ומעלה!
- נבין מה עומד מאחורי אפיון של מודעת פרסום מנצחת ואיך אני גורם ללקוחות לרדוף אחריי ולבקש עוד ממה שיש לי להציע.
- הכרת Facebook Business Manager.
- פילוח ובניית קהלים וטרגוט מדוייק בקמפיינים השונים בפייסבוק ובאינסטגרם.
- בניית אסטרטגית פרסום מדוייקת: קהלי יעד, סוגי מודעות, עיצוב מודעות, מעבר על קמפיינים אמיתיים.
- הנוסחה המנצחת שאנו משתמשים בכתיבה שיווקית, קופירייטינג, לעורר רגש אצל הלקוח ולגרום לו לשלוח את היד לכיס.
- הטמעה ושימוש בפיקסלים לקמפיין רימרקטינג (פרסום רודף).
- שיטות עבודה למטרת הגדלת מכירות באתרי סחר איקומרס – E Commerce.
- סדנת כתיבה שיווקית למודעות פרסום שיגיעו לקהלי היעד המדוייקים אשר יביאו מקסימום המרות במינימום עלות.
- קורס קידום אתרים אונליין: מה זה SEO: מבוא לאלגוריתם של גוגל והכרות של מאחורי הקלעים "איך גוגל חושב ואיך הוא מדרג אתרים".
- אופטימיזציית On Page ו – Off Page.
- אופטימיזציית תוכן ברמת האתר והמבנה.
- ביצועים וסיגנל חווית משתמש UX\UI.
- מחקר מילות מפתח ובחירת מילים ודפים לקידום בהתאמה.
- עבודה עם כלי גוגל השונים: גוגל אנליטיקס (Google analytics), כלי מנהל האתרים (Google search console) וגוגל עסקים (Google My Business).
- איך האתר שלנו צריך להיות בנוי ומוכן לקידום אורגני על מנת שגוגל יבחר בנו להיות ה"אוטוריטה" ולדרג את האתר שלנו בראש תוצאות החיפוש.
- למידה תוך בחינת Case Study של אתר מקודם אורגנית.
- דו”ח מהירות אתר.
- הכרות עם עולם בניית הקישורים החיצוניים, מרתק מאוד – ולמה כולם מפחדים לדבר על זה?
- דרכים ושיטות להשגת קישורים בארץ ובחו"ל.
- Google Tag Manager – גוגל תג מנג'ר – התקנה ועבודה עם הכלי, יצירת המרות וארועים.
- הכרות עם מערכת הפרסום הממומנת של גוגל אדס Google Ads ואיך נוכל להביא לידים ומכירות לאתר שלנו בתוך 48 שעות.
- הכרות עם הנוסחה: יותר קליקים = יותר לידים = יותר מכירות.
- מה מעניין את גוגל ואיך לתת לגוגל מה שהוא רוצה ולזכות לתנועה איכותית לאתר במחירי עלות נמוכים.
- אסטרטגיה לחלוקת תקציב נכונה לפי סוגי קמפיינים שונים למטרות שונות.
- הכרת Keyword Planner מתכנן מילות המפתח של גוגל לביצוע מחקר יסודי של מילות מפתח.
- מודלים לתמחור במערכת גוגל אדס.
- תכנון בניית קמפיין חכם ומדוייק שיוביל למכונת לידים משומנת.
- כתיבת מודעות ובניית אסטרטגיה לביצועי קמפיינים שיובילו למקסימום המרות, לידים ומכירות באתרי תדמית ואתרי סחר איקומרס.
- ננתח מתחרים ונסיק תובנות איך להיות טובים יותר ולזכות בתשומת לב יתרה מגוגל.
- ניתוח תוצאות קמפיינים והפקת דוחות.
- הטמעה ושימוש בקמפיין רימרקטינג (Remarketing).
- סדנת כתיבה שיווקית למודעות פרסום ממירות שיביאו לנו המון לידים איכותיים, בשלים לרכישה שרק מחכים לרכוש את השרות שלנו.
- מחקר שוק וטרגוט בלינקדאין באמצעות כלים מתקדמים.
- הכנת בריף ובניית אסטרטגיית B2B בהתאם להשגת היעדים.
- יצירת קריאטייב ממיר בעולמות ה – B2B.
- סוגיה קמפיינים השונים בלינקדאין – מה מתאים ולמי.
- בניית קהלים חכמים מבוססים רשימות ודאטה.
- קמפיין גיוס מועמדים למשאבי אנוש.
- ניתוח תוצאות קמפיינים והפקת דוחות.
- הצ'קליסט למשווק הדיגיטלי לתקיפה 360° בכל הפלטפורמות לשיווק דיגיטלי.
- סוגי פילוחים, סוגי קמפיינים, הטרגוטים השונים וקהלי היעד של אווטבריין וטאבולה.
- שימוש בתקציבים נכונים המביאים אחוזי המרה של פי 7 ומעלה.
- הכנת בריף ומטרות לקוח ובניית אסטרטגיית B2C \B2B בהתאם ליעדים.
- מדידת המרות באאוטבריין וטאבולה.
- יצירת איוונטים באאוטבריין וטאבולה באמצעות גוגל תג מג'ר.
- עבודה עם פיקסל צד שלישי של פייסבוק וגוגל בתוך אאוטבריין וטאבולה.
- שיטות עבודה פרקטיות להשגת לידים סופר איכותיים על סמך מחקר מתחרים חכם.
מסלול מאסטר
מה לומדים?
- בניית אסטרטגייה שיווקית ארוכת טווח לניהול עמודים עסקיים בפייסבוק ואינסטגרם.
- סוגי קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם, ההבדלים ביניהם ולאיזו מטרה כל קמפיין מתאים.
- נחשוף את הנוסחה להשגת תוצאות בקמפיינים ממומנים בתוך 24 שעות תוך הכוונה להחזר השקעה של פי 5 ומעלה!
- נבין מה עומד מאחורי אפיון של מודעת פרסום מנצחת ואיך אני גורם ללקוחות לרדוף אחריי ולבקש עוד ממה שיש לי להציע.
- הכרת Facebook Business Manager.
- פילוח ובניית קהלים וטרגוט מדוייק בקמפיינים השונים בפייסבוק ובאינסטגרם.
- בניית אסטרטגית פרסום מדוייקת: קהלי יעד, סוגי מודעות, עיצוב מודעות, מעבר על קמפיינים אמיתיים.
- הנוסחה המנצחת שאנו משתמשים בכתיבה שיווקית, קופירייטינג, לעורר רגש אצל הלקוח ולגרום לו לשלוח את היד לכיס.
- הטמעה ושימוש בפיקסלים לקמפיין רימרקטינג (פרסום רודף).
- שיטות עבודה למטרת הגדלת מכירות באתרי סחר איקומרס – E Commerce.
- סדנת כתיבה שיווקית למודעות פרסום שיגיעו לקהלי היעד המדוייקים אשר יביאו מקסימום המרות במינימום עלות.
- הכרות עם מערכת הפרסום הממומנת של גוגל אדס Google Ads ואיך נוכל להביא לידים ומכירות לאתר שלנו בתוך 48 שעות.
- הכרות עם הנוסחה: יותר קליקים = יותר לידים = יותר מכירות.
- מה מעניין את גוגל ואיך לתת לגוגל מה שהוא רוצה ולזכות לתנועה איכותית לאתר במחירי עלות נמוכים.
- אסטרטגיה לחלוקת תקציב נכונה לפי סוגי קמפיינים שונים למטרות שונות.
- הכרת Keyword Planner מתכנן מילות המפתח של גוגל לביצוע מחקר יסודי של מילות מפתח.
- מודלים לתמחור במערכת גוגל אדס.
- תכנון בניית קמפיין חכם ומדוייק שיוביל למכונת לידים משומנת.
- כתיבת מודעות ובניית אסטרטגיה לביצועי קמפיינים שיובילו למקסימום המרות, לידים ומכירות באתרי תדמית ואתרי סחר איקומרס.
- ננתח מתחרים ונסיק תובנות איך להיות טובים יותר ולזכות בתשומת לב יתרה מגוגל.
- ניתוח תוצאות קמפיינים והפקת דוחות.
- הטמעה ושימוש בקמפיין רימרקטינג (Remarketing).
- סדנת כתיבה שיווקית למודעות פרסום ממירות שיביאו לנו המון לידים איכותיים, בשלים לרכישה שרק מחכים לרכוש את השרות שלנו.
- מה זה SEO: מבוא לאלגוריתם של גוגל והכרות של מאחורי הקלעים "איך גוגל חושב ואיך הוא מדרג אתרים".
- אופטימיזציית On Page ו – Off Page.
- אופטימיזציית תוכן ברמת האתר והמבנה.
- ביצועים וסיגנל חווית משתמש UX\UI.
- מחקר מילות מפתח ובחירת מילים ודפים לקידום בהתאמה.
- עבודה עם כלי גוגל השונים: גוגל אנליטיקס (Google analytics), כלי מנהל האתרים (Google search console) וגוגל עסקים (Google My Business).
- איך האתר שלנו צריך להיות בנוי ומוכן לקידום אורגני על מנת שגוגל יבחר בנו להיות ה"אוטוריטה" ולדרג את האתר שלנו בראש תוצאות החיפוש.
- למידה תוך בחינת Case Study של אתר מקודם אורגנית.
- דו”ח מהירות אתר.
- הכרות עם עולם בניית הקישורים החיצוניים, מרתק מאוד – ולמה כולם מפחדים לדבר על זה?
- דרכים ושיטות להשגת קישורים בארץ ובחו"ל.
- Google Tag Manager – גוגל תג מנג'ר – התקנה ועבודה עם הכלי, יצירת המרות וארועים.
- מחקר שוק וטרגוט בלינקדאין באמצעות כלים מתקדמים.
- הכנת בריף ובניית אסטרטגיית B2B בהתאם להשגת היעדים.
- יצירת קריאטייב ממיר בעולמות ה – B2B.
- סוגיה קמפיינים השונים בלינקדאין – מה מתאים ולמי.
- בניית קהלים חכמים מבוססים רשימות ודאטה.
- קמפיין גיוס מועמדים למשאבי אנוש.
- ניתוח תוצאות קמפיינים והפקת דוחות.
- הצ'קליסט למשווק הדיגיטלי לתקיפה 360° בכל הפלטפורמות לשיווק דיגיטלי.
- סוגי פילוחים, סוגי קמפיינים, הטרגוטים השונים וקהלי היעד של אאוטבריין וטאבולה.
- שימוש בתקציבים נכונים המביאים אחוזי המרה של פי 7 ומעלה.
- הכנת בריף ומטרות לקוח ובניית אסטרטגיית B2C \B2B בהתאם ליעדים.
- מדידת המרות באאוטבריין וטאבולה.
- יצירת איוונטים באאוטבריין וטאבולה באמצעות גוגל תג מג'ר.
- עבודה עם פיקסל צד שלישי של פייסבוק וגוגל בתוך אאוטבריין וטאבולה.
- שיטות עבודה פרקטיות להשגת לידים סופר איכותיים על סמך מחקר מתחרים חכם.
מה התלמידים מספרים על הקורס?
בוא לפרוץ את גבולות המדיה! עוד צעד
ואתה שם…
השאר לנו פרטים ויחד נבחר את המסלול שמתאים לך בול!
האקדמיה לשיווק דיגיטלי:
מאמרים אחרונים
4.9 / 5. 71