העברת המסרים של המותג היא אחת משיטות השיווק המוערכות ביותר ברשתות החברתיות.
בחמש השנים האחרונות פלטפורמות המדיות החברתיות הוסיפו לפחות מיליארד משתמשים בסך הכול, אך טווח ההגעה האורגני פחת, מה שהוליד את הצורך להגדיל את ייצור התוכן כדי להגיע אל קהלי היעד של המותג, בין שמדובר בשיווק דיגיטלי B2B או בשיווק B2C.
להלן 6 דרכים רבות עוצמה לקידום עסקים ברשתות חברתיות שיעזרו לכם להגביר את המסרים של המותג שלכם ולהגיע אל קהלי היעד שלכם ברשתות החברתיות באופן יעיל ואפקטיבי.
צרו שיתופי פעולה עם מותגים נוספים שמייצרים תוכן. בדרך זו תגדילו את הפוטנציאל לשנות את תוצאות השיווק שלכם ברשתות החברתיות ותיהנו מחשיפה מוגברת.
אחד היתרונות הגדולים של שיווק שותפים הוא, שכאשר הוא נעשה בצורה אותנטית וחכמה, הוא נתפס כהמלצה מפה לאוזן, מה שמגדיל את אמינות הפרסום ומייצר אמון בקרב קהלי היעד. זהו למעשה אמצעי הסברה יעיל יותר מכל שיטה אחרת לייצור המרות ולידים איכותיים.
אחת הדרכים הקלות ביותר להתחיל תוכנית הסברה למדיה חברתית היא לרתום את אחד ממשאבי השיווק החזקים ביותר של המותג – עובדי החברה. ארגונים רב לאומיים גדולים כמו Adobe ו- IBM מיישמים תוכניות הסברה באופן זה ונהנים מתוצאות מדהימות בכל הקשור להגברת הבטחת המותג שלהם.
פרט לעובדי החברה, שיתוף פעולה עם לקוחות ושותפים שאולי אין להם מעקב חברתי גדול, אך מסוגלים להניב תוצאות רצויות עבורכם, יכול להיות יעיל להפליא. אנשים שאין להם מעקב גדול אך יכולים לעזור לכם להעלות את העסק שלכם מכונים מיקרו-משפיעים או תומכי מותג.
כאשר אתם מקדמים את התוכן שלכם, אתם מושיטים יד לקהל הנוכחי, שכבר קיים. כדי לתפוס "עיניים רעננות", אתם זקוקים לטווח הגעה וחשיפה נרחבים עבור נכסי התוכן והאינטרנט שלכם.
הנה כמה מן הפלטפורמות המובילות להפצת תוכן ופרסום עסקים באינטרנט, שייתנו לכם מענה לצורך זה:
פוסטים עם תמונות ברשתות החברתיות מקבלים מעורבות גבוהה יותר ב- 650% בהשוואה לפוסטים טקסטואליים ללא אלמנט חזותי.
המוח האנושי מחפש את הוויזואלי ונמשך אליו, כי זה מידע שנצרב טוב יותר בזיכרון. מסיבה זו גם הקהילה המדעית מעודדת את גופי החינוך להשתמש בכמה שיותר עזרים וויזואליים להעברת חומרי לימוד.
מכיוון שיצירת תוכן היא תהליך שגוזל זמן, במיוחד כאשר נדרש לערוך מחקר מקיף וליצור תכנים עשירים ושימושיים במיוחד, מומלץ ליצור תוכן שניתן לייעד לכמה אפיקים במקביל. כך למעשה ניתן להעביר מסר אחד במגוון דרכים – בפוסט בבלוג, מודעה ממומנת באינסטגרם, אינפוגרפיקה באתר האינטרנט ועוד. ריבוי פורמטים לצורך שיווק עסקים ברשתות חברתיות יאפשר לכם להגיע לקהלים רבים יותר ולחדור לתודעה של המשתמשים במגוון רחב של דרכים.
הפכו את התוכן שלכם למרתק תוך התחשבות בקהל היעד שלך. קחו בחשבון את האינטרסים, החששות והמניעים שלהם לפני שתחליטו על התוכן שלכם.
בנוסף, בנו מערכות יחסים יקרות ערך והניחו שאתם פופולריים באותה מידה שבה האוהדים שלכם נאמנים. שמרו על עקביות המעורבות באמצעות בוטים ומענה אוטומטי כדי לנהל מעקב צמוד אחר הפעילות במדיה החברתית.
לפני כמה שנים יכולתם לפרסם רק פעם אחת ולהגיע למספר לא מבוטל של משתמשים. כיום, טווח ההגעה האורגני מוגבל, וכדי לייעל את טווח ההגעה שלכם, עדיף לזהות את הזמנים הטובים ביותר לפרסום בכל פלטפורמת שיווק ולהגדיר את הפוסטים המובילים שלכם בלוחות הזמנים החוזרים.
יש כלל כללי לגבי הזמן הטוב ביותר לקידום ברשתות חברתיות, אך זה לא חייב לחול על העסק שלכם. אתם יכולים לבדוק כל פלטפורמה על ידי קביעת תזמון של פוסט אחד שיוצא במועדים שונים בימים שונים כדי לזהות מתי אתם צפויים לקבל הכי הרבה מעורבות.
מתקשים לעקוב? זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע. כאן תמצאו מילון מונחים שיווק דיגיטלי שיעשה לכם סדר ויפשט לכם את כל העניין.
הרשתות החברתיות שינו את אופן החשיפה של המודעות, מה שמעניק חשיפה אורגנית פחותה למותגים ועסקים שרוצים להגיע לקהלים נרחבים. עם זאת, יש מגוון דרכים להתגבר על המהמורה הזו, שעשויות להפיק תוצאות איכותיות ועוצמתיות לצורך קידום עסק ברשתות חברתיות.
חברת Digitwow (דיגיט וואו) מתמחה בפרסום וקידום עסקים ומותגים בגוגל ובשיווק ברשתות חברתיות, פלטפורמות תוכן נוספות וכמו כן בגיוס תרומות באינטרנט. נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם מידע נוסף על הדרכים בהן תוכלו לקדם את המותג שלכם ולהגביר את המסרים של המותג באופן מיטבי ומקצועי, כי זה בדיוק מה שאנו מתמחים בו ועושים אותו מדי יום על עשרות עסקים וחברות מרוצים.
השאירו פרטים בטופס למטה וניצור קשר, הקפה עלינו-:)
מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?
צרו קשר עכשיו ונצא לדרך