בין אם אתם בונים אתר חדש או מבצעים אופטימיזציה לאתר קיים, כל עמוד שירות צריך למקד לקהל מסוים. לדוגמה, בעסק שעוסק בהובלות למגזר העסקי, ייתכן שיופיעו דפים להובלה למשרדים, מחסנים ומפעלים. במרכז יופי ובריאות, הדפים עשויים לכסות טיפולי שיער, טיפולים קוסמטיים ועיסויים.
רבים נוטים לחשוב, שמכאן, הדרכים לגיוס לקוחות חדשים והצלחה בקמפיינים ממומנים קלה. בפועל, כדי שניתן יהיה לבחון את הצלחתם, לא מספיקים הקליקים על המודעות, כי רק לידים שנכנסים באופן סיסטמטי ומבצעים המרה, נחשבים להצלחה.
בעת הפעלת קמפיינים שיווקיים דיגיטליים על פני פלטפורמות שונות כגון אינסטגרם, TikTok, LinkedIn או Taboola, הבנה ומעקב אחר שיעורי ההמרה שלכם חיוניים למדידת הצלחת המאמצים שלכם. המאמר ידריך אתכם איך לעשות את זה נכון.
לפני שאתם צוללים למלאכת ניטור ההמרות, קבעו מה המשמעות של המרה עבור העסק שלכם. זה יכול להיות:
וודאו שלכל דף שירות יש קריאה ברורה לפעולה (CTA) המותאמת ליעדים אלו.
כדי לנטר המרות באתר בצורה יעילה, השתמשו בכלים הנכונים וודאו שהם מותקנים כהלכה בדפי האתר הרלוונטיים:
על מנת למדוד המרות בסיסיות כגון השארת לידים או רכישות יש להגדיר כתובות URL, ואת אותן כתובות יש להגדיר במערכות הפרסום של גוגל, פייסבוק, טיקטוק, טאבולה וכל מערכת שרלוונטית עבורכם.
בנוסף, בחנו פרמטרים של UTM (Urchin Tracking Module). אלו הם תגים שנוספו לסוף כתובות האתר שלכם כדי לעקוב אחר הביצועים של מסעות פרסום שיווקיים מקוונים בין מקורות תנועה. כאשר משתמשים לוחצים על כתובת האתר המתויגת, הפרמטרים נשלחים ל-Google Analytics, ומאפשרים לכם לראות אילו מסעות פרסום מניבים תנועה והמרות.
נתוני קליקים עוזרים לכם להבין אילו מסעות פרסום ופלטפורמות מובילים תנועה לאתר שלכם. עם זאת, קליקים לבדם אינם משתווים להצלחה. חיוני להעמיק בכמה פרמטרים חשובים:
ברגע שיש לכם נתונים על קליקים והתנהגות משתמשים ראשונית, הגיע הזמן לבצע אופטימיזציה. שלב זה הוא קריטי לשיפור מסעות הפרסום שלכם כדי להגביר את ההמרות באתר:
* בעת כתיבת תוכן שיווקי לאתרים, שילוב סיפורים בשיווק דיגיטלי יכול לשפר משמעותית את מעורבות המשתמש ואת שיעורי ההמרה. סטוריטלינג בשיווק דיגיטלי כרוך ביצירת נרטיבים מושכים המהדהדים עם קהל היעד שלכם, מה שהופך את ההצעות שלכם לאהודות יותר ובלתי נשכחות.
השתמשו בכלי מעקב המרות באתר שלכם כדי לעקוב אחר האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלכם לאחר לחיצה על מודעה:
כאשר מתמקדים בשיפור יחס ההמרה באתר, חיוני לנתח ולהתאים באופן רציף את האסטרטגיות שלכם על סמך תובנות נתונים. זה מבטיח שתהפכו את הגולשים ביעילות ללקוחות משלמים.
לקריאה נוספת על איך להפוך את הגולשים ללקוחות משלמים לחצו כאן.
קמפיין המרות בפייסבוק, למשל, כולל לא רק מעקב אחר ההמרות המיידיות באתר אלא גם התאמת רכיבי מודעה ומיקוד על בסיס ניתוח נתונים מקיף. זה מבטיח שהקידום בפייסבוק לעסקים יישאר יעיל ומכוון תוצאות.
ניטור שיעורי ההמרה הוא היבט חיוני בניהול קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מוצלחים. על ידי הגדרת יעדים ברורים, שימוש בכלים הנכונים, ניתוח נתוני קליקים, אופטימיזציה להמרות והתאמת האסטרטגיות שלכם באופן קבוע, תוכלו להבטיח שהקמפיינים שלכם יתורגמו להצלחה עסקית. זכרו, המפתח לניטור אפקטיבי ושיפור יחס המרה באתר הוא בדיקה וחידוד מתמשכים, שמטרתם תמיד לשפר את חווית המשתמש ולהניע פעולות משמעותיות באתר האינטרנט שלכם.
מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?
צרו קשר עכשיו ונצא לדרך