אם היינו צריכים לבחור מקום אחד לפרסם בו בדיגיטל, מבלי לחשוב פעמיים נכריז מייד על גוגל, שנחשב בקרב המפרסמים ל"אלוהים" של הרשת, במיוחד בישראל, ובמיוחד לאור העובדה שלפחות 90% מהגולשים פונים לגוגל בין 25 ל- 220 פעמים מידי יום!!! פרסום בגוגל לעסקים הינו תחום מוכר ואהוד בקרב המפרסמים, שמניב הצלחות עבור עסקים קטנים וחברות גדולות.
הוא נוח, ידידותי למשתמש, במרבית המקרים מביא לגולש את תוצאות החיפוש המדוייקות וקולע בדיוק למה שהוא מחפש. אבל אם הוא כל כך טוב לגולש, כיצד אתה, כבעל עסק, יכול לנצל אותו?
ברור שהאינטרס שלך הוא חשיפת העסק שלך לכמה שיותר גולשים והגדלת כניסות לאתר שלך, אבל האם ידעת שגולש שהגיע בטעות לאתר שלך ויצא ממנו תוך מספר שניות יכול להוריד את הדירוג שלך במנוע החיפוש? האם העלת אי פעם בדעתך שכאשר האתר שלך נחשף לגולש, שלא מצא בו את מה שהוא חיפש, אתה למעשה פוגע בתדמית העסק שלך?
לרשת חוקים משלה. זו זירה מורכבת ומלאה בתוכן בלשון המעטה, וכל אתר שואף להתבלט מעל כולם. עם זאת, לא שווה לך לבלוט תמיד, מה שכדאי לך זה לבלוט חכם. ובדיוק מהסיבה הזו כדאי שתכיר את הדרכים הנכונות לפרסם את העסק שלך בגוגל.
פעמים רבות בעל עסק משקיע באתר ובתוכן, ובוחר לבצע את הקידום לאתר באופן עצמאי. במרבית המקרים הקידום לא מתקדם כמצופה או לא בקצב שבו הוא יכל, ולכן מומלץ להשתמש בשרותי חברת פרסום בגוגל, שמכירה את הזירה הענקית והסבוכה הזו, ותדע לקחת אותך למעלה בדרך המהירה והכלכלית ביותר. בוא נכיר בעובדות, גם אנחנו לא ננסה לבנות קונסטרוקציה לבניין, כי מה שצריך לעמוד איתן, כדאי שיהיה בידיים בטוחות.
ועדיין, בדיוק כמו שתבחן את תוכניות הבנייה של הבית שלך, הבאנו לך מאמר, שיציג בפניך את תוכנית העבודה שעליה יסתמך מקדם האתרים שלך. איך לפרסם בגוגל? השיטות והיתרונות שבהן, כל הדרכים וכל סדר הפעולות שכדאי שתכיר, כי על זה יקום ויפול האתר שלך.
סרטוני תדמית ואווירה והדרכות מצולמות הפכו לנפוצים מאוד בקרב המפרסמים ובעלי העסקים. הסרטונים מסייעים להיבט התדמיתי של העסק, ומסייעים לצורכי שיווק וקידום ברשת, וגם כאן ניתן להתאים את הסרטונים לקהלי היעד שהגדרתם בקמפיין.
פרט לעובדה שיוטיוב, הוא האתר הרביעי הנצפה בעולם, מערכת הפרסום שלו נתמכת על ידי מערכת גוגל אדס, ולכן כדאי לנצל את יתרונותיה להצלחת הקמפיין. עלויות ההקלקה ביוטיוב נמוכות באופן ניכר בהשוואה להקלקות ברשת החיפוש, ועלות ההקלקה נגבית רק במידה והגולש צפה בסרטון שלכם לפחות 30 שניות.
סרטוני התדמית נפוצים במיוחד גם ברשתות החברתיות, ונעשה בהם שימוש נרחב כשפונים לפרסום בפייסבוק או לפרסום באינסטגרם.
הצלחת קמפיין נמדדת בכמה כסף השקעת וכמה קיבלת חזרה, כמה כסף נכנס לך לעסק, ותקציב הפרסום שלך חייב להיות מנותב בצורה חכמה ונכונה על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר. חברת Digitwow היא חברה ותיקה ומקצועית, שמעניקה בין היתר שירותי שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים במגוון אפיקים, ביניהם קידום בגוגל וברשתות החברתיות. אנו מאמינים שמה שעובד חייב להיות חלק מאסטרטגיית הפרסום שלך, ואנו כאן כדי להשתמש בכל הכלים והידע שלנו כדי לבנות עבורך קמפיין שעובד ומצליח, כי ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו! צור איתנו קשר ונעיף את העסק שלך לאוויר!
מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?
צרו קשר עכשיו ונצא לדרך