בעידן המודרני, תוכן ושיווק דיגיטלי תופסים נפח חשוב מתשומת הלב של המפרסמים, ומשווקים תמיד מחפשים דרכים חדשניות להגיע לקהלים חדשים ולהרחיב את טווח ההגעה של תוכן, כמו שיווק ברשתות חברתיות, פרסום ממומן ועוד.
כשזה מגיע לשיווק עסקים באינטרנט באמצעות תוכן, אאוטבריין וטאבולה הפכו להיות ל- 2 פלטפורמות פופולריות. אולם, הבחירה בין השתיים עלולה להעמיד את המשווקים בפני דילמה לא פשוטה. עם זאת, מי שמכיר את היתרונות של כל אחת מהן ואת ההבדלים ביניהן יכול לעשות בחירה מושכלת ומוצלחת, שתניב תוצאות טובות ותייעל את מאמצי השיווק בהן.
יש מגוון יתרונות רחב לשיווק באמצעות תוכן. אספנו את הסיבות העיקריות שבגללן אסור לוותר עליו:
טאבולה היא פלטפורמת גילוי ושיווק תוכן עבור מפרסמים וחברות מדיה. היא מחברת עסקים עם קהלי היעד שלהם על ידי פרסום מודעות לתוכן רלוונטי באתרי האינטרנט השונים ומסייעת לבעלי עסקים B2B ו- B2C להעלות את המודעות למותג עבור אפשרויות מיקוד, מאפשרת להם להגיע לקהלים גדולים יותר ולהמיר יותר לידים.
טאבולה משרתת כיום למעלה מ- 550 מיליון מבקרים ייחודיים מידי חודש עם יותר מ- 200 מיליארד המלצות תוכן שמתבססות על צריכות תוכן קודמות של המשתמשים במטרה להשאיר אנשים באתרים המפרסמים, לייצר רווח מהתנועה שלהם ולהפיץ את התוכן שלהם לקהלים איכותיים.
אאוטבריין הנה משתמשת גם כן כפלטפורמת גילוי תוכן, המספקת פלטפורמה להגדלת הכניסות לאתר על ידי הצגת מודעות באתרים ופורטלים. היא מסוגלת להגיע אל קהלים מעורבים מאוד דרך אתרי מפרסמים מובילים. נהוג לשלב את אאוטבריין כחלק מאסטרטגיה לשיווק דיגיטלי עם אפיקי שיווק שונים.
לשאלה באיזו פלטפורמה כדאי לפרסם אין תשובה חד משמעית. שתי פלטפורמות הפרסום הללו פופולריות בשוק, ולכן הבחירה צריכה להתבסס על צרכי החברה, התקציב וגורמים נוספים. להלן העיקריים שבהם:
לתמיכה הטכנית חשיבות עליונה כאשר מדברים על פלטפורמות תוכן ושיווק דיגיטלי. חשוב לקבל שירות פרואקטיבי, הכולל שירותי וידאו, הדרכה, עזרה ומהירות תגובה על מנת לפתור תקלות במהירות כאשר הן צצות.
טאבולה מספקת מידע בסיסי ומגיבה תוך זמן סביר. היא מספקת מנהל חשבון אישי ונגישה לצורך פניות לסיוע. אאוטבריין, לעומת זאת, מספקת שאלות נפוצות, עזרה טלפונית ומקוונת ושיעורי אאוטבריין. כמו כן, במהלך 30 הימים הראשונים, נציג מטעמה יוצר קשר ומספק המלצות ותמיכה.
ממשק המשתמש של טאבולה השתפר עם הזמן ומספק כיום חוויית משתמש ידידותית. הוא כולל גם כלי דיווח מותאמים אישית ומספק מערכת המלצות מובנית לשיפור ביצועי מסעות הפרסום.
ממשק המשתמש של אאוטבריין נחשב ליותר אינטואיטיבי ומושך מבחינה ויזואלית. הוא גם מציע בונה מודעות קל לשימוש עם אפשרויות של ייבוא וייצוא שחוסכות זמן.
זה אולי אחד הפרמטרים החשובים ביותר שמעידים על הצלחת הפלטפורמה, ובאשר לפלטפורמות בהן אנו עוסקים, ניתן לומר, ששתיהן צברו נתח שוק משמעותי הודות לאיכות ולביצועים שלהן.
טאבולה יכולה להיות בחירה טובה עבור מי שמתמקד אך ורק בפרסום ישיר ובקבלת החזר השקעה גבוה. מודל התמחור שלה, שמתבסס על תשלום פר קליק רומז לאסטרטגיית פרסום שחותרת להחזרי השקעה גבוהים והמרות ספציפיות שמתרחשות לאחר הצפייה במודעה.
אף על פי שמודל התמחור של אאוטבריין זהה, היא מבדילה את עצמה בכך שהיא מאפשרת חיבור אתרי אינטרנט פופולריים עם קהל מעורב מאוד, והיא מסתמכת על מדדי הצלחה רכים יותר, כמו תעבורה ומעורבות.
טאבולה מייעצת ליצור תוכן אינפורמטיבי ומרתק, ומאמינה ששימוש בנתונים וסטטיסטיקות מעניין את קהל היעד ובכך מייצר יותר תנועה. לעומת זאת, אאוטבריין מציעה להשתמש במונחים דרמטיים ולעורר רגש על מנת להבטיח ביצועים טובים יותר.
קראו את המאמר שכתבנו בנושא איך אאוטבריין וטאבולה מייצרים כסף לעסקים ומה צריך לעשות.
העובדות בשטח מצביעות על כך שלטאבולה יש שיתוף פעולה עם יותר אתרים בחו"ל, כך שאם מטרת הפרסום היא ישראל, כנראה יהיה לה פחות מה להציע.
מצד שני, ממשק הפרסום באאוטבריין מציע ידידותיות למשתמש, וזו נחשבת פלטפורמה זולה יותר. עבור מי שנמצא בתחילת דרכו עם מודעות מותאמות וחשוב להשיג תנועה לבלוג, זו תהיה בחירה עדיפה.
באופן כללי, נפח התנועה של כל אחת מהפלטפורמות האלו גדול מספיק בשביל להצדיק את הפרסום בשתיהן, כך שאם החלטתם ללכת רק על אופציה אחת, זה בסדר, אך אם יש לכם תקציב להשקיע בשתיהן, אתם פשוט תרוויחו יותר. חשוב לציין ששיווק בפלפטפורמות אלו דורש ידע ומקצועיות ובדרך כלל אנו ממליצים לשלב אותן ביחד עם אפיקי שיווק נוספים.
מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?
צרו קשר עכשיו ונצא לדרך