עבור משרד עורכי דין, להיראות באינטרנט זו משימה לא פשוטה. לינקדאין כבר מלאה במשפיענים עסקיים, אלגוריתמי החיפוש של גוגל משנים ניואנסים כל הזמן, והאינטרנט טובע בהרבה מאוד תוכן. חלקו נהדר, וחלקו ממשל לא.
האם עידן השיווק הדיגיטלי בו יכולתם לעשות זאת בעצמכם נגמר? על זה נשיב בהמשך. ובינתיים, כסוכנות שמתמחה בשיווק דיגיטלי לעורכי דין, כתבנו מאמר שמפרט את אסטרטגיות השיווק הכי עוצמתיות לקהילת המקצוענים הזו, וגם הסברנו מה פוטנציאל ההצלחה שהשיווק הדיגיטלי שלכם יכול להניב עבורכם.
נדגיש, נכון להיום, בהנחה שאתם יודעים דבר או שניים על שיווק עסקים, אתם עדיין עלולים ליפול למלכודות שיווק, שמי שלא חי ונושם את השיווק הדיגיטלי, עלול ליפול אליהם בקלות. החידושים, עדכוני האלגוריתמים והשינויים הכל כך תכופים באפיקי השיווק בדיגיטל לא נחשפים לאדם הממוצע באופן תדיר. במקרה הטוב, אתם תגלו אותם מספר חודשים לאחר שהם התרחשו, ועדיין, סביר להניח, שלא תדעו מה לעשות איתם.
אך אם נמנה את הטעות הכי גדולה שמרבית עורכי הדין נוטים לעשות, הוא פרסום תוכן רלוונטי וחשוב לאין שיעור, אך פספוס קהל היעד, בין שבטרגוט התוכן ובין שבהנגשתו מבחינת השפה למשתמש הממוצע – הלקוח הפוטנציאלי שלו, שבדרך כלל לא מנוסה בקריאת פסקי דין ותכנים הכתובים בשפה המשפטית. ולכן, הנגשת התכנים לקהל היעד היא בין המרכיבים החיוניים שבשיווק דיגיטלי לעורכי דין. משמעות הדבר היא, שנדרש לכתוב תוכן רלוונטי בשפה שקהל היעד מבין. פרט לכך, כמו בשיווק כל סוג אחר של עסק, חשוב לזקק את מסרים, כך שיהיו קליטים, זכירים ובעלי ערך לקהל היעד. ודבר שלישי, ולא פחות חשוב, לייצר תכנים באופן עקבי. כל אלו דורשים הרבה מאוד זמן, שלא עומד לרשותכם בשפע, ומלאכת מחשבת שהמיומנות הנדרשת לה שמורה לאנשי מקצוע יחידי סגולה.
תוכן הוא הבסיס לכל פעולות השיווק שתנקטו ברשת ומחוץ לה. זו הדרך שלכם לתקשר עם הקהל ולהעביר לו מסרים. התוכן יכול להיות טקסטואלי או וויזואלי, בווידאו או על גבי מודעה מעוצבת, הוא צריך להתחדש כל הזמן, וכדי שהקהלים שלכם יצרכו אותו וירצו ממנו עוד, הוא צריך להיות רלוונטי, מעניין/ מסקרן, בעל ערך ולגעת ברגש או לעורר השראה.
זה לא סוד, גם אתם, כמו מרבית האנשים בימינו, צורכים תוכן חדש כל הזמן. הניידים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מכף היד שלנו, ומידי יום אנו מתעדפים אותם על פני כל פעילות אחרת. בשורה התחתונה, כולנו מבלים שם הרבה מאוד זמן וצורכים תוכן – מחפשים מידע, שירותים, מוצרים ושורפים את הזמן. כדי לבלוט וליצור נוכחות דיגיטלית, אתם צריכים לייצר תוכן חדש ולהופיע בזירות המקוונות שבהן קהלי היעד שלכם נמצאים.
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא אפיק השיווק המומלץ מספר אחד לעורכי דין. הקידום האורגני פותר אותך מהקידום הממומן ומאפשר לחסוך משמעותית בתקציבי השיווק לאורך זמן. הוא מזרים לאתר ולעסק לקוחות איכותיים, כאלו שמחפשים אותך ואת השירותים שיש לך להציע. מדובר בתחום בין התחרותיים ביותר בישראל, ולממן תקציבי פרסום בגוגל בתחום יעלה לכם הרבה מאוד כסף ולכן קידום אתרים אורגני היא הפרקטיקה המיושמת והפופולרית לקבל חשיפה ולמשוך יותר מבקרים לאתר האינטרנט של המשרד שלכם בטווח הארוך. בואו נדמיין שאדם מחפש בגוגל "ייעוץ משפטי תל אביב". קידום אתרים אפקטיבי יציג משרדי עו"ד שונים בתל אביב והסביבה. סביר להניח שהגולשים יבדקו את 2-3 האופציות הראשונות, ויתר המשרדים שמופיעים בדף וביתר הדפים לא יקבלו חשיפה, במיוחד אם הם ימצאו את מה שהם מחפשים באתרים שאליהם נחשפו.
יש צ'ק ליסט קידום אתרים מדויק, שעוזר לעשות זאת נכון, אך כדי להגיע לראש הרשימה הזו, אתם צריכים קידום אורגני יעיל, זה מצריך הרבה ידע ופרקטיקה. קידום אתרים אורגני בגוגל חיוני במיוחד בשל העובדה שהוא מושך לעסק לקוחות שמחפשים את השירות המדוייק שהוא מספק. נוסיף לכך שהמון גולשים בעידן של היום מסתכלים על התוצאות האורגניות בגוגל יותר מהממומנות. אם הם ימצאו באתר את מה שהם מחפשים, הם ייצרו איתכם קשר. פרט לכך, הוא הדרך הטובה ביותר להדחקת אזכורים שליליים וניהול מוניטין באינטרנט.
ביסוס נוכחות דיגיטלית חזקה היא מה שעוזר למשרדי עורכי דין לא רק למצוא לקוחות חדשים, אלא גם לשמור על קשרים חזקים עם לקוחות ותיקים. ניתן לעשות זאת במספר דרכים:
מיתוג יעיל באמצעות פרסום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות הוא אחד הדברים שקל להתעלם מהם, במיוחד אם למשרד עורכי הדין שלכם אין הרבה זמן לשווק את השירותים שלכם תוך כדי עבודה על תיקי לקוחות. עם זאת, מודעות מושכות יסייעו לך לבלוט עד שהקידום האורגני יעבוד או להציע הצעה ייחודית לקהלים שלך.
אף על פי שעלות הקידום הממומן גבוהה בהשוואה לקידום האורגני, הוא מספק תוצאות מיידיות, ולכן חיוני לקידום המשרד שלך.
היצע עורכי הדין בישראל ענק! זה אחד התחומים הכי תחרותיים שקיימים בשוק. הבשורה הטובה היא, שתחרותי ככל שיהיה תחום העיסוק שלך, ניתן לקדם אותך, להבליט אותך, להביא אותך לתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש, ולגרום לאנשים לחפש אותך, ותמיד תזכור שרוב עורכי הדין בארץ לא מוטים לעשות שיווק ופרסום באופן אגרסיבי ולכן כבר יש לך יתרון עליהם!
מה שבטוח, נדרש זמן, מאמץ ומומחיות כדי להפוך למומחה אמיתי בשיווק דיגיטלי. אנו תמיד ממליצים לכל איש מקצוע להיות מקצוען בתחום ההתמחות שלו, ולכן מזמינים אתכם ליהנות משירותי שיווק דיגיטלי לעורכי דין בסוכנות Digitwow.
עם זאת, אנחנו רוצים להדגיש, שאתם לא צריכים לחשוש משיווק המשרד שלכם בכוחות עצמכם. אם אתם רוצים להתמחות בשיווק משרדכם באופן עצמאי, אנו מזמינים אתכם להירשם לקורס שיווק דיגיטלי באקדמיה שלנו מדובר בקורס אינטרנטי פרקטי וקצר, שיאפשר לכם להתמחות באפיקי השיווק שרלוונטיים לעסק שלכם. במסגרת הקורס נבנה לעסק שלכם אסטרטגיית שיווק, נגדיר תקציבים, נקים קמפיינים, ואף ננטר את תוצאותיהם, תוך כדי תנועה.
אם הגעתם עד כאן, יש לכם את כל האופציות פתוחות. כל שנותר לכם הוא לבחור.
מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?
צרו קשר עכשיו ונצא לדרך