כל מפרסם ומנהל קמפיינים יודע, שמנוע החיפוש של גוגל שולט בנתח שוק ענק (!). ואם נדייק, נכון לשנת 2017 נמצא כי 80% מהגולשים בארה"ב, ואף יותר מזה בישראל, בוחרים להשתמש בגוגל עבור חיפוש תוצאות. לכן קל להבין מדוע חברות גדולות וקטנות מבקשות קמפיין, שיניב עבורם הצלחה ורווחים. כולם רוצים להצליח, ומה שעובד עבור השכן שלך, וודאי יעבוד גם לך, כל שנחוץ לשם כך הוא פריק דיגיטל מקצועי ומיומן, ולשם כך אנחנו כאן, Digitwow, בואו להתקדם איתנו כדי שלא תישארו מאחור.
לפניכם מדריך Google Adwords שכתבנו במיוחד עבורכם, שיסייע לכם לבחור נכון את קמפיין הפרסום הכי אופטימאלי לעסק שלכם.
ערוצי הפרסום בגוגל מתחלקים ל- 2 עיקריים, פרסום ברשת החיפוש" ו"פרסום ברשת המדיה". לכל אחת יתרונות משלה, אך המשותף לשתיהן הוא שהן מעניקות למאות אלפי עסקים בארץ ובעולם הצלחה מיתוגית ועסקית באמצעות 4 הפרמטרים הבאים:
רשת החיפוש של גוגל היא ערוץ הפרסום השכיח והמקובל ביותר, וכוללת את כל האתרים, המוטמעים בממשק החיפוש של חברת גוגל. למעשה מדובר ברשימת האתרים המופיעה על גבי המסך עם כל חיפוש בגוגל. המודעות הממומנות תמיד יופיעו בראש העמוד, כשלצידן ריבוע עם האותיות ad. אחרי המודעות הללו יופיעו המודעות המקודמות באופן אורגני בגוגל.
תוספי המודעות שעומדים לרשותנו ברשת החיפוש כוללות: מיקום, טקסט ייחודי, שמציג יתרונות או הסבר על העסק או השירותים של העסק, הגדרת קטגוריות אליהן משתייך העסק (מסעדות/ רומנטי/ לילדים...), טלפון להתקשרות, שליחת SMS מהלקוח שחיפש אתכם, יישום להורדת אפליקציה ותוספת ביקורת/ ציטוט/ דירוג.
רשת המדיה של גוגל מהווה את שטחי הפרסום המוקצים לגוגל באתרים המצויים ברשת החיפוש שלה. הכוונה היא למודעות או באנרים שמופיעים בתוך האתרים הללו. אלו הן המודעות המופיעות בתחתית, בראש או בשולי העמוד, בגדלים ותצורות שונות. ניתן לזהותן באמצעות הסימונים X ו- I בראש המודעה בצד שמאל. בדומה לרכישת שטחי פרסום מחוץ לרשת, מודעות אלו נרכשות על ידי עסקים וחברות, לחשיפה נרחבת ומיקוד בקהלי יעד ספציפיים.
מודעה בשטחי הפרסום של גוגל מוצגת בצורה עניינית, שיווקית ומעודדת לפעולה. הגולשים נחשפים לשם העסק ותיאור שיווקי קצר, שבא לעודד את הגולש להקליק, להגיע אל דף הנחיתה ולמלא פרטים.
חשוב לציין, שפלטפורמת פרסום זו דורשת הבנה מעמיקה וידע במנגנוני גוגל, ולכן אנו ממליצים לא לוותר על איש מקצוע מנוסה, שמתמחה בזירה הדיגיטאלית, על מנת להימנע מהוצאות מיותרות ובזבוז תקציב הפרסום לחינם. גאוני הדיגיטל שלנו מיומנים ומנוסים, וידעו כיצד לנתב את השקעתכם בתבונה להפקת תוצאות איכותיות. בואו להכיר אותנו מקרוב.
בשני האפיקים שהצגנו ניתן למקד את הופעת המודעות לפי מיקום גיאוגרפי וקהלי יעד. בבניית הקמפיין בכל אחד מהאפיקים הללו נוכל לבחור תקציב יומי לפרסום, את מועדי הפרסום, התזמונים (בהתאם לשעות פעילות העסק או בהתאם לחשיפה הרצויה), המכשירים בהם נרצה להיחשף ונתאים מילות מפתח, שיקבעו אילו מילים וביטויים שהגולשים יחפשו יפעילו את המודעה.
אחד הדברים שחשוב ביותר לשים עליו דגש בפרסום ב- Google adwords הוא חקר מילות המפתח, כיוון שרק הוא מסייע לנו באמת להבין את נפחי החיפוש עבור כל מילת מפתח. המטרה שלנו היא להגיע אל גולשים רבים ככל שניתן, ועל כן לא נפסח על שלב זה ונבצע אותו ביסודיות. בחירת מילות המפתח היא האסטרטגיה של קמפיין הפרסום בגוגל אדוורדס, והיא תקבע במידה ניכרת את הצלחתו.
בתחילת המאמר ציינו את 2 האפיקים העיקריים לפרסום בגוגל. לפניכם אפיקים נוספים שתרצו לשקול בנוסף אליהם:
קמפיין וידאו- קידום סרטון YouTube, שייחשף במנוע החיפוש ביוטיוב או שיתנגן לפני סרטון אחר.
קידום אפליקציה- קידום המודעה בחנות האפליקציות ב- google play.
קניות- קמפיין מסוג זה לא תומך במטבע הישראלי, ולכן אינו בשימוש בישראל.
הפרסום הממומן יניב לכם תוצאות מיידיות, כאן ועכשיו. אבל מה בנוגע לכניסת לקוחות פסיבית בטווח הארוך? נשמע מעניין? על מנת למקסם את הרווחים שאתם יכולים להניב מהפרסום בגוגל, אנו ממליצים לכם לבחון גם איך עושים קידום אורגני בגוגל.
DIGITWOW היא בית חם למגוון עסקים מרוצים שלא וויתרו על חברה לקידום אתרים וכבר קוצרים רווחים. בואו נעשה את זה יחד. כשנכיר את פרופיל העסק שלכם נדע לאפיין אותו ולהתאים לכם את חבילת הקידום האופטימאלית. חשוב לנו שתצליחו, כי ההצלחה של הלקוחות שלנו היא ההצלחה שלנו.
ואם הגעתם עד לכאן, אנחנו מעריצים אתכם על הרצון והתושייה לדעת ולהצליח, ויותר מנשמח לעזור לכם, כי נראה לנו שאתם בדרך הנכונה.
מעוניינים ללמוד עוד על עולם ה- PPC והקידום הממומן בגוגל? הכירו את הקורס PPC אונליין שלנו.
מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?
צרו קשר עכשיו ונצא לדרך