פרסום ושיווק ברשת האינטרנט יכול לפתוח את העסק שלכם לאפיקים חדשים, החל מהחדרת מותג לשוק, דרך חשיפה נרחבת לקהלי יעד חדשים ועד לניהול קמפיינים ממוקדי תוצאות בגוגל וברשתות החברתיות. אך היריעה היא כל כך רחבה, ורבים מתקשים להחליט מהם אפיקי השיווק, בהם כדאי להשקיע את התקציבים של העסק, ועל מנת לחסוך לכם את הבלבול, התהייה ובזבוז המשאבים היקרים שלכם, בחרנו בשתי פלטפורמות סופר פופולריות, שהשילוב ביניהן מתאים לכל סוגי העסקים, ומניב קמפיינים מוצלחים ותשואות גבוהות- פרסום בגוגל ופייסבוק.
גוגל הוא מנוע החיפוש המתקדם הנפוץ ביותר בישראל. 97% מהגולשים פונים לגוגל לחיפוש מידע, מוצרים ושירותים מידי יום, ואם אתם רוצים להגיע לקהל רחב, זו פלטפורמת הפרסום הנכונה.
פרסום בגוגל לעסקים יכול להתבצע ב- 2 שיטות: אורגנית או ממומנת. לכל שיטה יתרונות משלה, ובמקרים רבים, השילוב שבין 2 השיטות יעניק את האפקט הרצוי.
בשיטת הקידום האורגנית מביאים את אתר העסק למקומות הגבוהים בגוגל, כשהשאיפה היא להיכנס אל עשרת המקומות בעמוד הראשון בגוגל שיופיעו בחיפוש מילות המפתח המקודמות. הקידום האורגני מתבסס בין היתר על תוכן איכותי, השגת קישורים ממקורות סמכותיים שזו תורה בפני עצמה, אתר עם חווית משתמש גבוהה, זמני טעינה מהירים, ניווט קל, אופטימיזציה לתוכן ותגי מטא, תמונות ועוד. המטרה העיקרית לגרום לגולש להישאר באתר שלנו כמה שיותר זמן, וככל שהאתר והתוכן יהיה מרתק ובעל ערך, כך נצליח להשיג תנועה רבה באתר עם זמן שהייה ארוך בממוצע לגולש והמרות.
תוצאות שיטת הקידום האורגנית אומנם אינן מיידיות, אך הן נשמרות לאורך זמן, ומומלץ להיעזר בשירותיה של חברה לקידום אתרים באינטרנט, שבקיאה בתחום ובעלת תוצאות מוכחות.
בשיטת הקידום הממומן מציגים את העסק בראש מנוע החיפוש, כך שעם חיפוש מילת המפתח שהגדרנו בקמפיין, האתר שלכם נחשף. בשיטה זו לא תשלמו עבור חשיפות בלבד, אלא רק על הקלקות, כלומר, על כניסה של גולש דרך המודעה הממומנת אל דף נחיתה או אל אתר העסק שלכם.
דרך נוספת לעשות פרסום ממומן באינטרנט במנוע החיפוש של גוגל היא באמצעות פרסום מודעות בשטחי הפרסום שגוגל מקצה לשם כך. אלו המודעות שמופיעות בצידי הדף במגוון פורמטים ותצורות, או באתרים גדולים, עימם גוגל משתפת פעולה.
בשיטה זו ניתן להשיג תוצאות מהירות, ומכיוון שמשלמים רק עבור הקלקות, היא נחשבת לכזו שמניבה תשואה גבוהה.
כשמפרסמים בגוגל חשוב לבצע מחקר מעמיק של מילות המפתח הרלוונטיות, שיביאו אליכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, שהסבירות שיבצעו המרה גבוהה. תנועת גולשים שאינה רלוונטית לאתר שלכם תפגע בקידום, ולכן אנחנו ממליצים להיעזר במדריך Google Adwords שהכנו עבורכם, אך אם אינכם בקיאים בתחום, כדאי להיעזר בחברה שמתמחה בממשק הפרסום של גוגל, גוגל אדוורדס או גוגל אדס.
ציינו, שאת התוכן שנבנה לטובת שיווק העסק נרצה לקדם בזירות הדיגיטליות השונות, ומאחר וקיימות כל כך הרבה זירות, בחרנו לספר לכם על הרשת החברתית שמצליחה להניב תוצאות אדירות, כשמשלבים אותה יחד עם הפרסום בגוגל, רשת הפייסבוק.
מליוני העסקים שמפרסמים בפייסבוק כבר הבינו, שלא מדובר בכמות הלייקים בדף העסקי, אלא בכמות ההמרות שתצליחו להשיג באמצעות פלטפורמת הפרסום הזו. היא מעניקה חשיפה אדירה ומדייקת את הפרסום כשהיא מציגה אותו לקהלים מפולחים באופן ספיציפי לפי הגדרת המפרסמים. כאן ניתן לחשוף מגוון מודעות לקהלים שונים בהתאם לסטטוס, גיל, עיסוק, תחביבי, מיקום, השכלה ועוד. מטורף נכון? וודאי, כי כך אתם יכולים להיות בטוחים שרק מי שצריך לראות את המודעה שלכם יצפה בה, סיכויי ההמרות שלכם ישתפרו באופן מדהים וההשקעה הכספית שלכם תניב תשואה נהדרת.
דף הפייסבוק הפך לכרטיס הביקור של העסקים השונים, ולכן כדאי לדאוג לנראותו ולתפעולו באופן שוטף. הנה כמה דגשים, שחשוב לא לפספס:
לא צריך להיות גאון דיגיטלי, כדי להבין שרשת האינסטגרם חזקה דיה כדי להביא את מיטב המפרסמים להשקיע בה כחלק מאסטרטגיית השיווק שלהם בדיגיטל. הודות לעובדה שפייסבוק רכשה את אינסטגרם, ניתן כיום לצאת בקמפיין ב- 2 הרשתות במקביל ולהגיע ליותר גולשים בלחיצת כפתור אחת. חשוב לדעת ששתי הרשתות אומנם בעלות ממשק זהה, אך פונות לקהלים שונים ופותחות את העסק שלכם לשווקים חדשים.
רוצים עוד? בחברתנו אשפי דיגיטל, שישמחו לספר לכם עוד על קידום העסק שלכם ועל הדרכים בהן מומחי Digitwow יודעים לייצר תוצאות. בואו לגלות איך זה יכול לקרות גם לעסק שלכם!
מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?
צרו קשר עכשיו ונצא לדרך